Side 1 af 1

4 svar

  1. Morten Vium

    Jeg er helt enig.

    Jeg vil næsten gå så langt som til at sige at virksomheder, der betingelsesløst forbyder sociale medier, er direkte uvidende.

    Der er så mange muligheder, og medarbejdernes personlige netværk er jo guld værd for virksomheden. Der går selvfølgelig lidt tid med det, men det gør der også ved snak ved kaffemaskinen…

    Som leder bør du tænke to gange, inden du laver et forbud, du i sidste ende kommer til at ophæve fordi

    1. Du opdager det potentiale du går glip af.

    2. Din arbejdsplads bliver stemplet som teknologiforskrækket og gammeldags. Jeg ville personligt have det mærkeligt med at arbejde et sted, hvor jeg ikke kunne spørge mit netværk til råds ind i mellem…

  2. Michael Østergaard

    For bare 10 år (eller mindre) siden kiggede man ikke sært på folk, hvis de tog 5-10 minutter med en smøg.

    At benytte 5 minutter på Facebook eller Twitter i arbejdstiden er blot en anden form for en pause.

    Som jeg ser det, så lever nogle virksomheder i en anden verden. Eller kunne gå så langt som at sige fortiden. Man er simpelthen nødt til at følge med, hvis du spørger mig.

Skriv et svar

4 × three =